Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Bakom fasaden

Av frkx - 10 maj 2011 13:31

Bakom fasaden Finns mitt destruktiva liv med dig. På arbetet kan jag andas och vara den jag vill. Behöver inte känna mig spänd eller osäker. Men du finns ständigt i mina tankar. Vad gör du nu? Vem träffar du? Har du stoppat i dig nåt idag?

Jag känner mig snärjd och ofri: Hur kunde jag av alla hamna här? För andra gången i mitt liv så är jag i en relation med en beroendeperson. Jag som är så medveten och duktig och har så mycket kunskaper. Hur kunde det drabba mig igen?

Det är förstås inte en tillfällighet.

Det finns en grund i mig som möjliggör detta och som du såg när du hittade mig. Och jag måste sett att du passade som en pusselbit utan att jag begrep varför.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frkx - 10 juli 2011 11:24

Ibland så önskar jag att tiden stått still. När vi träffades verkade allt så underbart, närmast magiskt. Vi älskade varandra och ingen oro fanns på himlen. Men det känns som det var en kort tid. Den var underbar den tiden innan jag upptäckte din otro...

Av frkx - 9 juli 2011 14:15

  Du var min man. Elva år delade vi allt. Du var min älskare min bäste vän. Du valde att gå utan en chans till ett samtal. Ingen process inte några diskussioner. Vi som alltid pratat om allt. Du som hade nyckeln till mitt inre. Bara försvann så ...

Av frkx - 8 juli 2011 12:22

Visst hade vi det bra? Och vi var båda överens om att vi haft fantastisk tur som träffat varandra. Det är inte enkelt när man passerat 40 år och åter hitta någon att tycka om. De flesta som är bra är redan upptagna. Idag kan jag tänka att du hade tur...

Av frkx - 7 juli 2011 21:52

Jag vet att när jag träffade honom så var jag i en sårbar fas i livet. Jag hade brutit upp från ett långt förhållande, barnen hade flyttat, hunden dött. Jag stod ifärd med att byta arbete och bostad. Ganska mycket på en gång med andra ord. Det året v...

Av frkx - 7 juli 2011 17:10

Mina vuxna kärleksrelationer till män har egentligen bestått av tre män under lång tid. Först var det barnens pappa som jag träffade när jag ver relativt ung. Han var något äldre än mig och var en i mina ögon spännande person. Han hade rest mycket oc...

Presentation


Bakom fasaden finns en djup dold hemlighet

Jag sökte

 

Utan dina andetag

Evighet

Du

Svårt att säga nej

A moment

   

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Säg gärna hej!

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards